dinsdag 17 juni 2008

Ding 21

Ja: is ook weer een mooie!!

Heb via de 23 dingen account gespeeld met My Discoveries van de OBA en een lijstje "uilen" (hoe kan het ook anders :-) )aangemaakt. Mooie optie !! Alleen: als iedereen die lijstjes openbaar gaat maken zie je natuurlijk straks alleen nog maar bos en geen bomen meer. Dus voor privegebruik en speciale doeleinden (een voorselectie maken als bibliotheek voor een speciale doelgroep) lijkt het me super.

Ook geregistreerd op WorldCat en een zoekschermpje op mijn blog gezet. Valt me wel op dat wij (Bibliotheek Enschede) er niet inzitten.(??) Moeten we -als dat klopt- wat aan gaan doen!

Ik zie hier absoluut mogelijkheden, dus is wat mij betreft ook een "top ding". Toch zijn er wel mogelijke nadelen te bedenken: iedereen die allerlei nutteloze informatie gaat toevoegen etc. Maar ja om met een collega-blogger te spreken "niet geschoten is altijd mis".

Geen opmerkingen: