woensdag 25 februari 2009

Bibliotheek Enschede Hyve (11)

Even een korte update over onze hyve.

Op dit moment hebben we 139 leden (mede te danken aan Ingrid/Last Best).

Zelf ben ik door al het Twitteren de laatste tijd niet zo actief met uitnodigen van personen (zal leven beteren !), maar probeer wel regelmatig wat nieuwe dingen erop te zetten (zoals de filmpjes "Oud Enschede" en de door Thomas gemaakte video's).

Ik stuur af en toe een groepsbericht en wil dat ook niet overdrijven.

Op termijn moet zo'n hyve natuurlijk meer ingebed worden in de organisatie (is riskant als het het werk van 1 persoon is).

3 opmerkingen:

steenwijk23 zei

ja daar ben ik het mee eens
Hoe hebben jullie dat in Enschede geregeld dan?

Jouke zei

@steenwijk23: dat hebben we nog niet geregeld. Ik ben nav 23 dingen begonnen met de Hyve, maar is nu nog "mijn speeltje" zeg maar.
Dat moet natuurlijk niet, moet backup zijn.
Dat wil ik in volgend overleg intern aan de orde stellen. Ik denk dat we gewoon 2-3 beheerders moeten hebben.

steenwijk23 zei

ja dat is hier eigenlijk ook zo.Ik ben het ook als hobby eigenlijk begonnen.Maar ik denk dat je dan ook een heel beleid over deze dingen moet hebben.Anders stel ik b.v alleen maar hyves aan de orde terwijl het om meer digitale dingen gaat die we als bibliotheek moeten doen
ben hierover aan het denken..