vrijdag 27 maart 2009

Tip: Digital Day Bibliotheek Hengelo 4 april

Zaterdag 4 april staat Bibliotheek Hengelo Beursplein van 11-15 uur in het teken van onze nieuwste digitale ontwikkelingen. Om aan iedereen te laten zien wat we allemaal in huis hebben, dat je daar best leuke dingen mee kunt doen en dat het er ook nog eens reuze gezellig is! Wat valt er te beleven?

Frank Janssen geeft om 13 uur een lezing over het geheim van een succesvol weblog en nieuwe digitale ontwikkelingen.

'King of Poken' Jilles Groenendijk geeft zijn enthousiaste demonstratie en zorgt ervoor dat Hengelo straks ook massaal aan de Poken is.

We houden een Google Battle, waar natuurlijk een Poken te winnen valt voor de snelste informatievinder.

En verder zijn er demonstraties Hoe maak ik een weblog? en Chatten met Al@din en maakt u kennis met onze digitale workshops zoals RSS feeds, Haal meer uit Google en Weblog maken.

5 opmerkingen:

Astrid zei

Goh, wat een leuk idee. Ik ga zeker even kijken ;-)

Jouke zei

Ja moejedoen! Lijkt mij wel de moeite waard.

catwoman zei

Ik denk dat ik ook wel even ga die dag. Ook ivm mediawijsheid project.
Sluit wel aan bij e.e.a.

Groetjes Catwoman

edJek23 zei

Ik ga. Ga je mee Jouke?

Jouke zei

Ik wil er wel even naar toe ja.
'k Denk dat ik vanaf 12.00 - 12.30 er ben. Oude bekenden ontmoeten, lezing etc.