woensdag 18 november 2009

We gaan mobiel ! Toch?



Sinds ruim een week ben ik (eindelijk) in het bezit van de HTC Hero! Prachtig!

Maar ja: die heb ik niet zomaar gekregen van het werk. Daar moet ik wel wat voor doen :-).
Bijvoorbeeld kijken hoe ik de website van onze bieb in een variant voor mobieltjes kan krijgen.

Nu ik een beetje (!) heb uitgevogeld hoe de Hero (ongeveer) werkt, daarmee maar eens begonnen vandaag.

Via de Bieblog van Hengelo kwam ik terecht bij Mofuse.

Met de gratis versie hiervan bleek het een fluitje van een cent om van mijn weblog een mobiele versie te maken : kijk hier met je mobiel. Op mijn Hero ziet dat er goed uit!

Maar ja: nu de website van de bieb. Dat is ff wat anders natuurlijk :-)!

Binnenkort maar eens de de "premium"-versie van Mofuse gaan uitproberen. Wordt vervolgd dus.

3 opmerkingen:

Jan Klerk zei

Goeie zet Jouke! Wellicht worden jullie de 1e Hollandse bieb met een app in de Android Market?

Jouke zei

Niet overdrijven Jan! :-).

Jan Klerk zei

ambitie begint met gewoon iets willen:)