vrijdag 29 oktober 2010

Proefje met Mobile App. voor @biebenschede

Vandaag eens even daarmee aan het stoeien geweest bij Widgetbox.
Het werkt simpel, maar op mijn HTC Hero (Android 2.1) doet de app. niet wat ie moet doen :-(. De preview op Widgetbox ziet er goed uit, maar ik krijg geen titel bovenaan, geen menu onder en kan niet op de linkjes klikken.
Via een testoproep op Twitter heb ik inmiddels begrepen dat het op de iPhone en ook op de HTC Desire (Android 2.2) wel werkt.(??).
Het probleem is inmiddels aangekaart bij Widgetbox.
Hoop dat het opgelost kan worden, zodat ik de app. verder kan uitbreiden met de catalogus enzo.


Voel je de behoefte mee te testen? Graag!! Klik dan op het plaatje hieronder:

2 opmerkingen:

Ton de Kruyff zei

Zier er leuk uit Jouke. Maar op mijn ouwe Android werken de linkjes ook niet.
Doorklikken naar foto's (onderin maar dan ook nog maar net zichtbaar) werkt, naar YouTube gaan lukt me niet.

Jouke zei

Dank Ton.
We "ploeteren voort" hoor :-).
Fijn weekend alvast!