maandag 22 juni 2009

Opnieuw: de Bibliotheek Enschede Multi-Blidget

Langzamerhand kom ik wat verder.
De blidget heeft nu 4 tabs: Twitter, Video: ons YouTube kanaal, Foto's: gaat nu lukken met Picasa, als proef textielsalon, en Digi-Tips: een gezamenlijk blog (nog in ontwikkeling/proeffase van de bibliotheken Almelo, Hengelo en Enschede).

Alleen nog even aan Widgetbox vragen of je ook tabs boven elkaar kan plaatsen: anders wordt de blidget of te breed of zie je niet meteen een bepaalde optie.

5 opmerkingen:

infogirl zei

Mooi gemaakt Jouke !
Hij staat al op m'n blog en de tabs zijn allemaal te zien...

blondie zei

Hoi Jouke,

Dat ziet er al heel goed uit. Mooi! Maar is nog in testfase nu, toch?

Groetjes, Rolien

Astrid zei

Niet slecht. Zou inderdaad beter zijn als alle tabs naast/boven elkaar staan. Nu nog effe je bieblog, hyves en library thing erbij en klaar is jouke!

Jouke zei

@Blondie: ja ben nog aan het testen!Bedoeling is dat ie straks op onze homepage komt (andere kleuren dan ook) links onder openingsuren etc.
@Astrid: Hyves is wat dat betreft zwaar K!. Librarything doe ik nie aan en mijn blog is mijn blog en niet van bieb :-)Het gaat echt om een bieb blidget die geintegreerd moet worden in de site straks (hoop ik en willik).

Jouke zei

@Allen: omdat ik 'm op site bieb wil hebben (links onder het meisje) mag ie dus maar een bepaalde breedte hebben, dus daarom ga ik met Widgetbox nog mailen over die tabs.
Bedankt voor de reacties.