vrijdag 22 januari 2010

E-reader voor Android: Aldiko



Met een mooie telefoon, zoals mijn Hero, blijf je experimenteren en ontdekken.
Omdat we in onze bibliotheek druk bezig zijn met het e-Book en e-Reader gebeuren, ging ik eens op zoek naar een e-Reader voor op mijn Hero.

In de Google Market kwam ik vervolgens Aldiko tegen.

Dat blijkt een mooie en prettige Reader. Ook het e-Pub formaat (langzamerhand toch wel DE standaard voor e-Books) wordt ondersteund. Boek gedownload en wat getest: werkt prettig en fijn en de leesbaarheid is prima. (Straks kom ik nog aan het lezen! :-)).

Meer informatie is te vinden op e-Readers.nl. Die info is wat ouder inmiddels en daar staat nog dat het een klein bedrag kost. Dat is niet meer zo: heb je een Android toestel dan kun je het gratis downloaden en installeren.

Geen opmerkingen: