maandag 11 januari 2010

R.I.P. Tinky (konijnenuiltje)

Dit weekend was Tinky (mijn konijnenuiltje - Athene cunicularia) plotseling dood!
De kou, de wind? Geen idee.
Jammer is het wel!
Heb Tinky aangeschaft op de leeftijd van 3 maanden en ermee getraind.
Zelfs nadat Tinky van "het blok" naar de voliere van 6 meter was gegaan, bleef Tinky tam. Pakte voer uit de hand en kon makkelijk aangeraakt worden.
Het scheelt een hoop herrie, maar toch: ik zal Tinky missen!
Tinky vervult de hoofdrol in onderstaand filmpje.

Konijnuiltjes from joukeinenschede on Vimeo.

4 opmerkingen:

Sjusjun zei

Hij maakt inderdaad veel lawaai, maar toch. Arme beestje :(

Astrid zei

Ah gossie...
't Is vast de kou geweest.
't Is niet anders.
Sterkte.

catwoman zei

Arme Tinky, misschien ook wel een beetje eenzaam de laatste tijd.
Ik heb Tinky zelf ook een paar keer op mijn hand en hoofd mogen hebben.Dat vond ik heel leuk en bijzonder en zal ik niet vergeten.
Gelukkig heb je je kipjes nog wel!

Groetjes Catwoman

Jouke zei

Dank mensen!!