donderdag 29 mei 2008

Alweer widgets

Widget "Catalogi" nu ook aangepast.
Om Al@din goed te laten werken in een dergelijke widget heb ik (helaas) de tekstinvoer moeten beperken tot 25 tekens. Nou ja, je kunt niet alles hebben. Edit:dit voor toepasingen in onze blogs. Voor bijvoorbeeld de ELO van Het Stedelijk Lyceum hier is natuurlijk ook een "widget in de breedte" te maken als ze dat beter uitkomt. Edjek en Han ik denk wel dat we hiermee aan de slag moeten.

Let op: als je de nieuwe versies wilt (en wie wil dat niet :-) ) eerst de oude verwijderen uit je blog en dan de nieuwe installeren.

1 opmerking:

MarianneEoW zei

Dag Jouke,

Leuke widget van Al@din! Maar nu wil ik hem niet als widget maar gewoon als chatmogelijkheid op de website van Bibliotheek Zwolle, dus geen get widget eronder. Wat doe ik dan? Bij Aladin/VOB kan ik dat (natuurlijk..) niet vinden.

Groeten
Marianne Elsjan of Wipper