donderdag 29 mei 2008

Widgets deel zoveel

Ben er weer mee bezig geweest zoals jullie hiernaast kunnen zien. Heb de oorspronkelijke "Bibliotheek Enschede" widget nu aangepast, dus zowel bicat als aquabrowser nu bij elkaar. Ook lay-out wat aangepast . Logo heb ik verwijderd (is voor dit soort dingen een moeilijk iets , ziet er nooit fraai uit), zodat de widget kleiner is geworden (lijkt mij ook wel belangrijk).

Edit: ik zie trouwens dat ie op andere blogs niet automatisch goed terecht komt (deze past niet in het oorspronkelijke formaat van de eerdere widget) dus eerst de oude verwijderen en dan: "Get my widget" :-) .

Met de "Catalogi Enschede"-widget (met Al@din erin) moet ik ook nogeens aan de slag want het lukt me (nog??) niet om het invoerscherm kleiner te maken zodat de vraag op 2 regels kan worden getikt (nu kun je vrij eindeloos op 1 regel doortikken, zodat de hele widget uit beeld verdwijnt).

Geen opmerkingen: