maandag 26 mei 2008

Ding 13

Google Docs geprobeerd. Gmail account had ik al, dus ging simpel. Bestandje uploaden ook. Best wel handig als je thuis (als workaholic) nog even aan bestanden wilt werken. Alleen moet je dan niet vergeten om de bestanden steeds heen en weer te sturen :-). Dat probleem heb ik namelijk ook weleens als ik thuis de website bijwerk (staat op de computer op mijn werk een oudere niet bijgewerkte versie). Dat los ik op door mezelf op het werk een mail te sturen ("index ophalen") als ik thuis wat heb veranderd.

Mooier (maar waarschijnlijk Web 11.1?) zou zijn als zoiets automatisch zou kunnen (je bewerkt wat op de computer op het werk en het bijgewerkte document gaat automatisch naar je Google-docs en fietsie verso). Of natuurlijk: helemaal online werken??? Maar ja als het KPN-netwerk er dan een paar dagen uitligt? Komt namelijk weleens voor. Echt waar!

Microsoft (altijd wat later) heeft nu ook zoiets als Google.

Ik ga bla-bla-en (ding 14) en weet nu al dat dat niks voor mij is (doe mij maar ouderwetse mail ipv chat, zal de leeftijd zijn, maar op verschillende forums met chatfunctie werd ik knettergek van alle berichten die langskwamen), maar wie weet: wonderen die de wereld maar niet uit willen gaan enzo.

Geen opmerkingen: