vrijdag 9 januari 2009

Tussenstand van mijn groepje - deel 11

Weer een week - weer een tussenstand.

Positief is dat Catwoman -hoewel al klaar - gewoon doorgaat met bloggen.
Positief is ook dat 4 mensen erg goed bezig zijn en eigenlijk boven verwachting presteren. Dat gaat dan om: Ivy, Thrillerlezer , Dasa en (en ze doet haar naam alle eer aan gezien het tempo!) Last Best.

Toch ook wel positief is dat Loepie nu toch echt gaat beginnen. Volgende week vrijdag gaan we samen eens kijken hoe en wat.

De rest: helaas al weken helemaal niks en dat is erg teleurstellend ! Ik besteed daar voorlopig dan ook maar geen energie aan, tenzij ze aangeven wel verder te willen maar tegen problemen aan te lopen. Ik heb al eerder aangegeven dat ik "geen tijd" niet het sterkste argument vind.
Deze keer doe ik toch maar weer:


(PS : de rooie dus eigenlijk voor de helft, maar had even geen zin om met het plaatje te klooien . Wat zeg ik nu? "Geen zin"? Tuurlijk wel! Ik bedoelde natuurlijk: "geen tijd"! :-)).

Geen opmerkingen: