vrijdag 16 januari 2009

Tussenstand van mijn groepje - deel 12

Weer een week - weer een tussenstand.

Positief is dat Catwoman gewoon doorgaat met bloggen. Daar is het de laatste tijd overigens niet van gekomen door buikgriep. Beterschap!

Vier mensen zijn erg goed bezig .Dat gaat dan om: Ivy (zelfs op een vrije zaterdag naar de bieb om te bloggen!) , Thrillerlezer , Dasa (hoewel het een weekje geleden is dat ze actief is geweest; Dasa, toch niet ook geveld door het griepvirus?) en (echt onvoorstelbaar) Last Best. Die zit al bij ding 17 inmiddels, dus kan al snel de Zen ophalen. Grote klasse.

Loepie zou samen met mij vandaag verder gaan en dat hebben we ook geprobeerd, maar het zat echt tegen. De computer op de Buitendienst was niet vooruit te branden en omdat we allebei graag voor het donker thuis wilden zijn, zijn we naar mijn computer gegaan. Daar bleek Netvibes absoluut niet van plan te doen wat wij wilden. Na zoveel tegenwerking van onze electronische hulpmiddelen hebben we er de brui aangegeven en gaan we aanstaande donderdag verder.

De rest (ik doe de linkjes er niet bij want is extra werk en er is toch niks nieuws te zien) nog steeds nada noppes! 1 Heb ik er op aangesproken, 2 heb ik er op "aangemaild" (kleine kans dat ze die g- mail lezen, maar dat is niet mijn verantwoordelijkheid vind ik). Ik besteed daar voorlopig geen aandacht meer aan, heb wel iets beters te doen. Als je niet wilt, dan wil je niet en is dat niet (meer) mijn pakkie an. Het gaat overigens wel om mensen die verplicht zijn de cursus te doen en af te ronden.

Deze keer doe ik weer:

Geen opmerkingen: