zondag 16 november 2008

Geinspireerd door infogirl: deze blijft ook leuk

4 opmerkingen:

catwoman zei

Dit vind ik een van de beste conferences van Toon Hermans!!! De versie die ik vroeger als kind via de radio hoorde (=anders, andere intonatie) vind ik nòg beter... Het was een geweldige man met veel talenten, heb zijn laatste one-man show in de Schouwburg gezien. Hij was toen over z'n hoogtepunt heen, oude man, maar geweldig dat ik hem levende lijve heb zien performen.Zijn woordspelingen zijn fenomenaal!!!

please to meet you zei

Tja, ook deze blijft leuk. Toon Hermans heeft van die glimmende ondeugende ogies. Schijnheilige,oude man met z'n schimmel, knecht is ook een zak.
En dan nog tante Jo.
Helemaal van de tijd zoals ik het me herinner.

catwoman zei

En dan die sprei... ik kende die sprei, je kon op z'n rug nog precies zien waar de asbak gestaan had...hahaha...

infogirl zei

Geweldige humor die man !
En de manier waarop hij het brengt: ongeevenaard...