vrijdag 7 november 2008

Tussenstand van mijn groepje - deel 2

We zijn een week verder, dus weer even een tussenstand.

Van de 6 mensen in mijn groepje gaat 1 nog steeds alsof ze het morgen af moet hebben :-), 2 zijn inmiddels lekker bezig, 2 zijn nog niet begonnen en 1 heeft meegedeeld pas in januari weer tijd te hebben.

Kortom de helft is nu bezig. De andere helft niet of nog niet.

Wel wordt mijn groepje binnenkort uitgebreid met iemand die alsnog de 23 dingen gaat doen, dus blijf de 23dingensite bezoeken om er achter te komen welke blog ineens op het lijstje met blogs komt te staan binnenkort.

2 opmerkingen:

catwoman zei

Ben benieuwd hoe onze nieuweling het eraf gaat brengen en hoe ze gaat heten....???
En wat mezelf betreft, als ik ergens voor ga, dan ga ik er ook helemaal voor. En als het goed en lekker gaat en ik voel me geïnspireerd en gemotiveerd waarom zou ik dan wachten? Ik doe het graag in mijn eigen tempo, in dit geval dus nog steeds snel. :-) Ik vind het tot nu toe helemaal niet moeilijk en het kost me ook veel minder tijd dan ik had gedacht ( en vooraf had begrepen uit verhalen van mensen uit groep 1.) Volgens mij vind jij het ook leuk om te begeleiden en te reageren op de diverse bloggers. Ik voel me af en toe wel een beetje bezwaard over het feit dat ik inderdaad zoveel vooruit loop, met name naar mijn mede-cursisten, maar ik ben iemand die dingen behoorlijk snel in de smiezen heeft, kan er ook niets aan doen. En ik ben niet bang voor nieuwe dingen en om iets nieuws te leren.

Jouke zei

Je hoeft je niet bezwaard te voelen hoor. Inderdaad als je het leuk vindt, waarom niet?